poniedziałek, 11 czerwca 2012

MSP na App

 Niedawno pojawił się nowa aplikacja na App Store między innymi Msp na App.Można pobrać tą aplikację całkowicie za FREE!!! Można zarabiać Fame,grać w różne gry,mieć dużo więcej znaj.i wiele,wiele więcej.A tak w ogóle co ja mogę jeszcze powiedzieć no po prostu musisz ściągnąć to na swój telefon,ja już ściągnęłam i jestem naprawdę zadowolona!! Zobacz te zdjęcia i sam/sama zobacz jak to jest.
PS.więcej informacji na temat pobrania MSP na App będzie na specjalnej stronie,wystarczy że wejdziesz na swoje konto na MSP i naciśniesz na taką wstążkę na dole ekranu i wybierzesz na co chcesz to pobrać klikniesz na to i tam pojawi ci się więcej informacji,jeśli masz jakieś pytania do mnie to pisz na mojego maila moviestarplanet000@wp.pl





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz